duminică, 21 august 2011

Salutare!

Salutare prieteni! Sunt noua in acest"domeniu" deci sper ca nu o sa ma criticati prea aspru. Probabil parerea multor dintre voi este ca a mai aparut inca una care incearca sa se dea interesanta creandu-si un blog. Adevaru e ca tot ceea ce am vrut a fost sa am un loc in care sa imi pot spune poveste vietii.Niciodata nu e usor dar uneori asta te elibereaza si chiar ii poate ajuta pe multi sa intelegea ceva din ceea ce intampini tu.
De ce "New-Age"? Pentru ca asta simt constant,ca fac parte dintr-o noua lume caruia nu ii apartin, o lume unde sunt deseori neinteleasa si pedepsita pentru ceea ce eu cred ca este corect. O sa postez si melodia care m-a inspirat in alegerea unui nume perfect...caci intr-o lume care este mai mult decat defecta, toti suntem perfecti.
Asa cum am promis aveti aici melodia, care mie imi este extrem de draga http://www.youtube.com/watch?v=Jk5kYjD9E1I. Si cu asta am terminat pentru astazi, nu vreau sa va plictisesc caci o sa va vreau in continuare alaturi de mine..
                                                                                                       D.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu